מועצה מקומית גדרה

מושבה מחבקת

04/12/2018
מושבה מחבקת
מושבה מחבקת
גדרה עוטפת את העוטף בבוקר חווייתי 

השבוע ארחה המועצה המקומית גדרה את גמלאי שדרות ועטפה אותם בבוקר חווייתי וטעים

תושבי שדרות מתמודדים בשנים האחרונות עם אירועים לא פשוטים כחלק מהמצב הבטחוני הארצי ובעוטף עזה בפרט.  בתוך כך, מנהלת מחלקת תכניות מניעה במועצה המקומית גדרה, גלית דניאל, יזמה פעילות שתחבק את תושבי העוטף. בשיתוף פעולה עם מחלקת אזרחים בוגרים של עיריית שדרות ומחלקת אזרחים בוגרים בגדרה הוזמנו גמלאי שדרות לבוקר חווייתי ועוטף בגדרה.

במסגרת הפעילות, התקיים בוקר של כייף, חברתי וחגיגי, בו הדליקו יחדיו נר חנוכה ונהנו ממופע מוזיקה, ריקודים ושירה בציבור. 

האירוע התקיים במעמד ראש מועצת גדרה, מר יואל גמליאל אשר הדליק נר של חנוכה וברך את המשתתפים: "זוהי זכות גדולה לארח את תושבי שדרות בפרט בחג האורים,  חג של תקווה.  ליבנו איתכם לאורך כל הדרך וזוהי הדרך הצנועה שלנו להעריך את התמודדותכם לאורך השנים. לידידי, אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, אני מאחל המשך עשייה ברוכה למען תושבי שדרות וברוח החג, שיהיה לכולנו חג שמח, מלא אור ובשורות טובות " עוד הוסיף ראש המועצה יואל גמליאל: "תודה לגלית דניאל, יוזמת בוקר חשוב זה, זוהי פעילות מבורכת ומחממת את הלב. תודה לצוות עיריית שדרות – פזית וסוזן, תודה לצוות מרכז אופק, לצוות המועצה ולכל העוסקים במלאכה. חג חנוכה שמח "

גלית דניאל: "היה בוקר מרגש שבו תחושת השמחה מלאה את האולם, תושבי גדרה ושדרות רקדו ושרו יחד והתקווה עטפה את כולנו. תודה לכל השותפים ובפרט, לראש המועצה יואל גמליאל ולראש עיריית שדרות, אלון דוידי.  אני שמחה על הזכות לקיים בוקר כזה של איחוד לבבות ומאחלת שנדע ימים שקטים וטובים. חג חנוכה שמח"