מועצה מקומית גדרה

מגדרה באהבה לחיילי גבעתי

06/09/2018
מגדרה באהבה לחיילי גבעתי

מגדרה באהבה לחיילי גבעתי לראש השנה תשע"ט


מתנדבי האגודה יחד למען החייל גדרה המאמצים את פלחי"ק גבעתי, הדרימו והתארחו בבסיס להרמת כוסית לקראת השנה החדשה.

להרמת הכוסית, בעלת החשיבות החברתית המגבשת ומשמחת, היתה גם המקום לעדכונים על המפגשים המתוכננים עם הקהילה בגדרה השנה ובשנה הבאה וכן, לשבחים שניתנו לחיילים על ביצוע תפקידם במהלך השנה ביחידה.

מפקד הבסיס ציין "אנו שמחים על שיתופי הפעולה עם האגודה סניף גדרה מעריכים ומכבדים ומודים להם . תודה  לסניף על העזרה בבניית המועדון ופיתוח סביבתו שנבנה לרווחת החיילים" והעניק תעודת הוקרה למתנדבי סניף גדרה.

יו"ר האגודה, יגאל גלסנר, בירך על שיתופי הפעולה עם הקהילה שהתקיימו במהלך השנה "האגודה מחבקת אתכם במהלך השנה ואתם מחזירים לנו בחיבוקים ובאהבה . אל תשכחו, מי שחלם גבעתי מי שנשם גבעתי ,עם גבעתי ממשיכים הלאה,שתמשיכו גם בשנה הבאה להגן עלינו ,אזרחי ישראל, ולשמור על עצמכם".

בטקס זה האגודה הפתיעה שלושה חיילים שחוגגים בחודש ספטמבר את יום הולדתם וקיבלו כלאחד עוגה עם סמל היחידה שנאפתה על ידי המתנדבת שיפטן נעומי - מזל טוב!

כמו כן , האגודה הפתיעה ארבעה חיילים בודדים שכל אחד מהם קיבל חבילת מזון מכובדת. עוד מתנדבי האגודה שיבחו את החיילים על כוחות הנפש שיש בהם כאשר הם נאלצים לשאת בנטל של המטלות לבד וחסרים את המעגל הקרוב להתייעצות ולשיתוף.

שמעון דהן, מתנדב האגודה, עדכן את החיילים על מנהגי חג שראש השנה יפה להם מכל.

בהזדמנות זאת, האגודה מבקשת להודות לכול התורמים הרבים שבזכותם מקבלים חיילי גדרה חבילות לנזקקים בשיתוף הצבא וכול הכיבוד שהושקע לערב זה –יישר כוח.

מאחלים לתושבי גדרה חג שמח, שנה טובה ומתוקה.