מועצה מקומית גדרה

חילופי נשיאים

19/07/2018
חילופי נשיאים
בס"ד

חילופי נשיאים במועדון  ובאינטראקט רוטרי הבילויים גדרה
הנשיאה עליזה היטר העבירה את שרביט הניהול לנשיאה הנכנסת גילה נזירי, שזו הפעם הראשונה נבחרה לתפקיד עם צוות חדש וצעיר ברוחו

פעם בשנה מתחלפים הנבחרים לתפקידים במועדון, ובשני האחרון חילוף זה התקיים באולם אופק  מסביב לשולחנות ערוכים. הטקס היה חגיגי, מכובד, מהנה, טעים ומעורר השראה לשנה חדשה. 
בטקס השתתפו מכובדים ונציגי ציבור, נציגי מועדוני רוטרי באזור , חברי המועדון, אינטראקט (מועדון לצעירים גילאי 14-18 ) ואורחים רבים.

הנשיאה היוצאת עליזה היטר  סיכמה את השנה החולפת ,שאופיינה בפעילויות רבה למען הקהילה וחיזוק הרעות במלל ובמצגת . הנשיאה העניקה מגן הוקרה לנורית יואלי  ששימשה כמזכירת המועדון ונבחרה לרוטריונית מצטיינת.

הנשיאה הנכנסת, גילה נזירי, העניקה במעמד זה מגן הוקרה בשם החברים לנשיאה היוצאת  על פעילותה רבת השנים במועדון וסקרה את תכניותיה לשנת 2018/19 והציגה את בעלי התפקידים. כמו כן , הוענקו ארבע מלגות מתוכן שתיים לסטודנטים ושתיים למכבי צעיר לזכרו של טומי היטר ז"ל, בעלה של עליזה היטר. 

עוד בערב זה הוענקו תעודות לסיום פרויקט השלמת השכלה למבוגרים וחברת המועדון, פרח בן גד, קיבלה מבעלה יעקב בן-גד את אות פולאריס המכובד ותרם  1,000 $ לרוטרי  הבינלאומי. 

את הערב הנעימו הצמד יוליה ופיליפ הנהדרים והנפלאים בשירים מרגשים אשר חוויה לשמוע את שירתם. הטקס הונחה על ידי חברת המועדון פרח בן גד  שגם השנה, זו השנה השנייה,  פועלת במסגרת התפקיד באינטראקט ברוטרי ישראל ובעלה, חבר המועדון יעקב בן גד, העושה השנה תפקיד יו"ר הועדה האזורית לאפיק הקהילה ברוטרי ישראל .

למועדון הבילויים חברה נוספת נג"לית מלי לוי שעושה תפקיד בכיר של קואורדינטור בקרן רוטרי הבינלאומי במרחב 19 הכולל 17 מדינות באירופה ומייצגת בכבוד רב את המועדון וגדרה.
בתחילת הערב בירכה  החברה דינה בן שבת את חברי המועדון לחודש יולי בימי ההולדת ,נישואין ונכדים. 

גם באינטראקט התקיים החלפת נשיאים הנשיאה היוצאת מיכל מילמן  העבירה את סיכת לנשיאה הנכנסת שקד שלום  מאחלים להם הצלחה בשנה החדשה .
המועדון מברך את חברים שלקחו חלק בסידור האולם והביאו את המטעמים הייתם נהדרים ותודה רבה לכולכם בהצלחה למועדון בהמשך דרכו  .