מועצה מקומית גדרה

גאווה למושבה

05/07/2018
גאווה למושבה
גאווה למושבה
תושב גדרה בין מסיימי קורס הטייס היוקרתי

בחמישי הקודם הסתיים אחד הקורסים היוקרתיים ביותר בצה"ל - קורס הטיס. הקורס מכשיר את אנשי צוות האוויר, טייסים, נווטים ומכוננים, אשר אמונים על ביצוע פעולות אסטרטגיות ושומרים על הביטחון של מדינת ישראל בפעילויות אוויריות. בקרב מסיימי הקורס נמצא סגן ג', תושב גדרה.

סגן ג', טייס קרב, בן 21, הבכור מבין שלושה אחים. אמו עובדת כמנהלת שיווק עצמאית ולומדת הוראת מוסיקה. בצבא שירתה כמש"קית ת"ש. אביו מנהל פרוייקטים ובצבא שירת כלוחם בגבעתי. כל המשפחה מנגנת על כלי מוסיקה חוץ מאבא שלו. אבא שלו השתתף במלחמת לבנון השנייה, נכנס ללבנון, ודוד שלו היה נהג ונהרג במהלך מלחמת לבנון השנייה. סגן ג'  דובר אנגלית, בתיכון הוא הרחיב פיזיקה, מדעי המחשב והנדסת תוכנה. במהלך קורס הטיס עשה תואר במתמטיקה ומדעי המחשב. זאת ועוד, סגן ג' מנגן על חצוצרה, אוהב לבלות עם חברים והתנדב במד"א.  

תמיד רצה להיות צוות אוויר כאשר עולם הטיסה נראה לו מגניב ועניין אותו מאוד. מבחינה חברתית הוא אומר על הקורס כי "יש הרבה הווי ועזרה הדדית, תומכים ולומדים ביחד."

 למפגש מפקד חיל האוויר עם דמויות משפיעות הוא מזמין את המורה שלו לחצוצרה, הוא מכיר אותו מכיתה ה' וזה יהיה משמעותי עבורו. למסדר הכנפיים הוא הזמין את המשפחה שלו, את המשפחה של חברה שלו ועוד חברים רבים. חברה שלו סמפל"ג תקשוב ביחידה 5252 של התותחנים. 

מהמועצה המקומית גדרה נמסר: "כבוד גדול למושבה שהינך בין מסיימי קורס הטיס היוקרתי. אנו מאחלים לך הצלחה רבה בהמשך הדרך, תמשיך לעשות חיל!"