מועצה מקומית גדרה

קהילת מדע בדיוני ופנטזיה בגדרה

25/06/2018
קהילת מדע בדיוני ופנטזיה בגדרה
קהילת מדע בדיוני ופנטזיה בגדרה


מפגשי קהילת מדע בדיוני ופנטזיה של גדרה בספריה העירונית ממשיכים ואתם מוזמנים

חברי קהילת מד"ב ופנטזיה יקרים,

אמנם למכתב מהאגוורטס אתם/ן בטח מחכים/ות יותר זמן אבל למכתב הזה אנחנו בטוחים שאתם מצפים/ות לא פחות! צוות המטה של קהילת המד"ב

גדרה התכנס לשם קביעת מטרת הקהילה ותכנית מפגשים:

תכלית הקהילה למד"ב ופנטזיה בגדרה היא: "ליצור מקום פנטסטי שבו אנשים, חייזרים ואלפים יכולים לנחות ולהרגיש בבית, מקום בטוח להחליף בו חוויות על מסעות בזמן ובין כוכבים."

ברבעון הקרוב נתכנס לשם החלפת חוויות על מסעות בזמן ובין כוכבים במועדים הבאים:

מפגש שני יערך ב-2.7 ביום שני בין השעות 19:30-21:00 - מפגש זה יוקדש להיכרות בין חברי הקהילה. לשם כך אתם/ן מתבקשים/ות לחשוב על ספר או סרט מהז'אנר שתרצו להמליץ עליו. מי שיש ברשותו/ה עותק של הספר, מתבקש/ת להביא את העותק, אם אין ברשותכם/ן עותק של הספר שתרצו להמליץ עליו והוא קיים בספרייה נשמח אם תודיעו על כך מראש כדי שנוציא את הספר לטובת המפגש.

מפגש שלישי יערך ב-9.8 ביום חמישי בין השעות 19:30-21:00- במפגש זה נשמע הרצאה מפי החבר דוד בנושא "למה לי מד"ב?" ההרצאה תסקור את ההיסטוריה והתרומה של הז'אנר הספרותי הזה לקהילה ולמדע. לאחר מכן נדון במקומה ועתידה של ספרות המד"ב וכל אחד/ת י/תוכל לספר על הקשר שלו/ה למד"ב.

מפגש רביעי יערך ב-13.9ביום חמישי בין השעות 19:30-21:00 ויוקדש לסרט "Arrival "ולסיפור הקצר "סיפור חייך" מאת טד צ'יאנג שעליו הסרט מבוסס. במפגש נשמע הרצאה קצרה מאת שרון שמורק בנושא שבו עוסק הסיפור/סרט: "הקשר בין שפה לתפיסת המציאות". לאחר ההרצאה נדון בסיפור ובסרט ולשם כך מומלץ לקרוא מראש את הסיפור ו/או לצפות בסרט. לנוחותכם/ן מצורף הסיפור בקובץ PDF וכן מחכים לכם/ן בספרייה עותקים מהספר שבו מופיע הסיפור.

מפגש חמישי יערך ב-18.10 ביום חמישי בין השעות -19:00-21:30 מפגש זה תעביר החברה נוי והוא יוקדש כולו לחיית המחמד שכל אחד ואחת מכם/ן תמיד רצו שתהיה לו/ה .

נשמח מאוד לראות את כולכם/ן מגיעים/ות בחלליות/מכונות זמן/שיגור מהאנטרפייז או, רכובים/ות על פגאסוס או בכל אמצעי תחבורה הולם אחר אבל נשמח גם אם פשוט תגיעו!

שריינו את התאריכים ביומן שלכם או הוסיפו ליומן גוגל

להתראות,

ליאת, נוי, יוגב, גבי, דוד ושרון