מועצה מקומית גדרה

חיילי גבעתי ביום ספורט

03/05/2018
חיילי גבעתי ביום ספורט

חיילי גבעתי ביום ספורט למטרה טובה

בתחילת השבוע קיימו בתי הספר היסודיים "רימונים" 
 ו"גוונים " יום ספורט מיוחד, כחלק מהתחייבות להדק את הקשר בין החיילים לקהילה

מדובר בפעילות ספורט ייחודית עם חיילי גבעתי בשיתוף האגודה יחד למען החייל גדרה שנועד לא רק לעודד אורח חיים ספורטיבי, אלא גם להעצים את התלמידים, לחזק את המוטיבציה שלהם וללמד שבזכות מורל קבוצתי, גיבוש ועבודת צוות אפשר לנצח הכול.

חיילי גבעתי לקחו פסק זמן מפעילותם בצפון הארץ והגיעו לקחת חלק עם התלמידים בראשון תרבות שהיווה עבורם אתגר מסוג אחר. 

בבית ספר "רימונים" התקבלו החיילים על ידי מנהלת בית הספר אילנה מידני בארוחת בוקר מלאה.

בשלב הראשון, תלמידי כיתות ה' התחרו  עם החיילים במשחקי כדור. בשלב השני התחרו כיתות ו' במשחק מחפשים את המטמון וכל זאת, תוך שילוב בין החיילים לתלמידים.

בבית ספר "גוונים " התקבלו החיילים על ידי מנהלת בית הספר יעל קסלסי, שזו השנה בראשונה שלוקחת חלק ביום זה, בכיבוד עשיר ועוגה שנאפתה במיוחד על ידי אחד ההורים כאשר סמל גבעתי עיטר אותה.

החיילים התקבלו בטקס מרשים  ע"י מקהלת ביה"ס ששרה את המנון גבעתי ותלמידות מחוג ההתעמלות ערכו הופעה אקרובאטיקה מרשימה.

לחיילים הוענקו כובעים עם סמל גבעתי ומחזיק מפתחות.

 יו"ר קרן ליב"י /אגודה למען החייל גדרה יגאל גלסנר: "חיילי גבעתי הגיעו בכדי להודות לכם על השתתפותכם בפעילויות שבוצעו במהלך השנה כגון: יום השקל החינוכי –המבטא את הנתינה, הכנת משלוחי מנות לחיילי המושבה ויום ספורט בית ספרי". 

המנהלת יעל קסלסי סיפרה על מפגשים עם מתנדבי האגודה של גדרה בביה"ח קפלן ברחובות במסגרת אשפוז בתה החיילת באחת המחלקות ואמרה: "מתנדבי האגודה הגיעו מספר פעמים כמו מלאכים ושימחו את המאושפזת והמשפחה"

אחד מחיילי גבעתי, שלמד בגדרה, סיפר לתלמידים על תקופת לימודיו בבית ספר גוונים ועל תפקידו בפלוגת גבעתי  ועודד לשקול, בבוא היום, להתגייס לחטיבת גבעתי.

את יום הספורט סיכמו המורות והודו על היוזמה ברוח שיתופי הפעולה בין החיילים לתלמידים . היה זה יום כיף  ומרגש שהתלמידים יזכרו זמן רב.

לסיום, הוזמנו החיילים ומתנדבים לארוחת צהרים במקדונלד'ס גדרה תרומת חברת מקדונלד'ס

תודה למנהלות, למורות, לתלמידים ולהורים שלקחו חלק ביום זה – יישר כוח.