מועצה מקומית גדרה

לתת באהבה לחיילים

26/04/2018
לתת באהבה לחיילים

האגודה למען החייל בגדרה: לתת באהבה לחיילים

בשבועיים האחרונים פינקו מתנדבי האגודה למען החייל את החיילי בני המושבה בשלל מתנות וכיבודים. בשבוע הבא ייערך יום ספורט של תלמידי בתי הספר עם חיילי יחידת גבעתי

האגודה למען החייל גדרה סיכמה שבועיים של התנדבות במושבה גדרה, שבהם הקדישו המתנדבים מזמנם לטובת החיילים.  

הפעילות החלה כבר באפריל עם חלוקת מגני זכוכית לסמארטפונים או כבל הטענה חינם בשיתוף "אופק מחשבים" בגדרה עם הבעלים ניר עמרם שתרם מכל הלב לחיילים. ההיענות למיזם הייתה גבוהה במיוחד.

בהמשך, השתתפו מתנדבי האגודה למען החייל בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. יו"ר האגודה, יגאל גלסנר, והמתנדבת מזל אלקיים, הניחו זר באנדרטה בעמק הנשר. למחרת בבית העלמין הצבאי הניחו זר המתנדבים נורית וחיים חן.

בערב יום העצמאות הוקם דוכן מיוחד שקושט בדגלי המדינה וצה"ל והוקרן בו סרט תדמית איכותי על פעילויות מתנדבי האגודה סניף גדרה. כל חיילת וחייל שהגיעו לדוכן קיבלו שי הכולל ארנק סקוטש ותלוש ארוחה מלאה במקדונלד'ס. כמו כן, הדוכן היה מלא בכיבוד מתוק בשפע וכן התקיימה נקודת התרמה לטובת  חיילי גדרה. הורי החיילים ותושבי גדרה הגיעו עם הילדים לתרום לפי יכולתם, מראה המחמם את הלב, כל הכבוד ויישר כוח. 

בדוכן היה אפשר לראות את המתנדבים משפחת דהן ידידה ושמעון, מזל אלקיים וחיים חן שנשארו לתת שרות עד אחרון התושבים.
יו"ר סניף האגודה יגאל גלסנר: "תודה למברכים הרבים, להורים ולחיילים, שהביעו תודתם למתנדבים ולסניף האגודה גדרה. אנו עושים זאת באהבה ומתוך רצון להעניק לכם כפי שאתם מעניקים למדינה". עוד הוסיף יו"ר האגודה כי ממשיכים בפעילות וכבר בשבוע הבא ילדי בתי הספר היסודיים יקיימו יום ספורט עם חיילי גבעתי.