מועצה מקומית גדרה

בשורה אדירה לתושבי גדרה:

14/03/2018
בשורה אדירה לתושבי גדרה:
בשורה אדירה לתושבי גדרה:
אזור המסחר התעסוקה וההיי-טק יוצא לשיווק

אזור התעשייה החדש יושק ביום שני, 19.3, בשעה 18:00 בערב במעמד שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ. האזור צפוי להכניס לגדרה עשרות מיליוני שקלים בשנה ויהווה מנוף כלכלי אדיר. 

תרשמו את התאריך: יום שני, 19.3, 18:00, הזמן והשעה שבהם תקבל גדרה לידיה אזור תעשייה משלה שיאפשר לה עצמאות כלכלית עם השקתו של אזור המסחר, התעסוקה, וההיי-טק.

כאמור, מדובר בבשורה אדירה לתושבי ולתושבות גדרה. בשורה זו מציינת את פתיחת השיווק לאזור המסחר שירחיב את התעסוקה בקרבת במושבה וכן, ייצר הכנסות נוספות ומשמעותיות למועצה. רגע זה הגיע לאחר שמונה שנות עבודה יסודית ונחושה בהובלת ראש המועצה. לאורך התהליך לקבלת האישור עבור אזור המסחר, התעסוקה וההיי-טק נדרשו התניות רבות - התניה לדוגמה היתה הקמת מט"ש נשגב (מתקן טיהור מי שפכים) בהשקעה של כ- 40 מליון ₪.

השטח כולו יתפרש על פני 500 דונם, שישווקו למסחר, בנייני משרדים, היי-טק, תעשייה קלה. תחום אזור התעסוקה וההיי-טק מתוחם במסגרת כביש 7, 3933, 40 והכביש הפנימי של גדרה המחבר לחפץ חיים.

אזור התעסוקה וההיי-טק הינו מנוף כלכלי אדיר למושבה ומסמל תחילת דרך חדשה והמשך לקידום איכות החיים במושבה, התושבים יהנו ממקומות עבודה קרובים ומשירותים רבים נוספים. יש לציין כי אזור זה אינו מיועד למפעלים ושומר על אופי של מסחר, היי-טק, תעשייה קלה וכדומה. כל זאת מבלי לפגוע באיכות החיים המצוינת הקיימת בגדרה. 

טקס החניכה שיתקיים בשני הקרוב הינו יריית הפתיחה לשיווק הקרקעות על ידי המינהל ועל ידי מחזיקי קרקעות פרטייים. הציבור מוזמן.