מועצה מקומית גדרה

תחרות הנואם הצעיר

14/02/2018
תחרות הנואם הצעיר

זוכת מקום ראשון בתחרות הנואם הצעיר האזורית

 תמר תנעמי

השלב הבא – התחרות הארצית
מקום ראשון בתחרות הנואם הצעיר באזור יהודה זכתה תמר תנעמי מתיכון דרכא נתיבי נועם גדרה  שהתקיימה ב-8/2 במכון וייצמן.

נושא הנאום של תמר שתייצג את האזור בתחרות הארצית שתתקיים במהלך מרץ 2018 ברמלה, שחיתות ציבורית כגורם מכרסם בדמוקרטיה .

לזכייה במקום המכובד בתחרות נעשתה פעילות חינוכית בבתי ספר של בחירת הנושא, כתיבת הנאומים עם התלמידים ,תחרות בית ספרית לבחירת המועמד לתחרות היישובית וקיום תחרות יישובית לבחירת המועמדים לתחרות הארצית ע"י המנהלות ,רכזות ,מנהלת מחלקת חינוך הגברת ענת קוך וראש המועצה מר יואל גמליאל ועל כך תודתנו. 

פרויקט תחרות הנואם הצעיר שמנוהל ע"י רוטרי גדרה הבילויים כחלק מתוכנית הלימודים בבתי הספר ביישוב זו השנה הרביעית בהשתתפות כל בתי הספר, הורים ומנהיגי היישוב מעיד על רצון, פתיחות, נתינה ומעל לכל, טיפוח הדור הצעיר, דור העתיד למנהיגות, לשיח מכובד והערכת עוצמת המילה ועל כך יישר כוח .

בתחרות השתתפו עוד נוגה שחר מתיכון דרכא בגין שהציגה את נושא השפעת הפרסומות ותומר נדב מתיכון דרכא רמון שהציג את נושא "הילדים הם המנהיגים של העתיד" שהרשימו את השופטים בהצגת הנושאים שבחרו,  ביכולת העברה ושכנוע והקשו על בחירת המועמד והעולה לשלב הבא .

"על היכולת שהצגתם עד ההגעה למעמד המכובד מגיע יישר כוח, אני מאחל לכם שתצליחו לשכנע את השופטים כפי שיהודה שכנע את יוסף "  כך פתח את התחרות מנהל הפרויקט מר שמעון דהן לאחר שהציג מקור מהמקרא  מפרשת וייגש, מקץ-נאום יהודה בפני יוסף .

"היכולת המרשימה שהצגתם מעודדת והינה ניצחון אישי של כל אחד אחד כולכם ניצחתם אני מאחל לכולנו המשך שיתוף פעולה בעתיד" כך נעל את התחרות מנהל הפרויקט מר טל ממרן מיבנה .